[LibreOffice] Cap el LibreOffice 4.1

dll jul 15 03:15:43 CEST 2013

Ep
Translation is complete.

@joan: hi ha moltes coses de les quals jo tampoc n'estava segur (com
"number"=nombre o número?), però prefereixo aprovar-les i, si de cas,
després corregir-les. Veig que també havies marcat dubtes com "title
page" (portada/pàgina de títol?). Ho he anat acceptant i, si cal, ja ho
modificarem després.
No sé si les cadenes marcades com a fuzzy s'arriben a mostrar a la
interfície del LibreOffice en català o bé s'hi mostren les cadenes
angleses. Si és aquest segon cas, prefereixo que es vegi una cadena en
català (tot i que sigui dubtosa) que no pas en anglès.
També veig que ha tocat traduir els noms blocs d'Unicode:
<https://en.wikipedia.org/wiki/Unicode_block>
Tot i que he anat mirant què anava trobant en català, uns bons quants
alfabets he tirat pel dret.

Caldrà anar polint la barra lateral, que és una de les funcions noves i
que no trobava enlloc com activar-la :-/ (Eines->Opcions->Opcions
avancades->Habilita la barra lateral). Algunes opcions no hi caben. Però
poc a poc, tu.

No sé si el Pau_I vol/pot/arriba a temps de fer l'adaptació valenciana
again...?

salut

El 14/07/2013 22:26, Joan Montané ha escrit: