[LibreOffice] Cap al LibreOffice 4.0

Pau Iranzo paulists a gmail.com
div gen 11 07:15:33 CET 2013

Doncs... és estrany. Hi ha 5 cadenes ací:
https://translations.documentfoundation.org/ca_XV/libo_ui/sfx2/source/

Que en la versió general sí que estan traduïdes:
https://translations.documentfoundation.org/ca/libo_ui/sfx2/source/

En canvi, si vaig als fitxers de català general que em vaig baixar,
aquestes cadenes no apareixen traduïdes. Les he tornat a baixar, i ara sí
que estan traduïdes. Llavors, només potser que algú les traduïra mentre jo
les adaptava...

Ara ja ho tenim igual.

SAlut,

Pau

P.S. Per cert, he fet una petita correcció a una de les traduccions
generals. Posava 'exiteix' i ho he corregit per 'existeix'.

El 10 de gener de 2013 11.26, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: