[LibreOffice] Errada a la documentació del LibreOffice

Joan Montané joan a montane.cat
dic des 18 20:13:45 CET 2013

El dia 18 desembre de 2013 19.59, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Caldria revisar les traduccions de sota. Entenc que com les formules les
> adaptem els dos últims casos també caldria traduir-les. S'ha de mirar amb
> cura. Aconsello que els últims tres casos fer una inspecció ràpida del
> fitxer per veure si hi ha més pifies. Trobar això ha estat sort però pot
> haver-hi més com a mínim al mateix fitxer.

Com indica el J. Serratosa, el Key és correcte. L'ADD l'hauríem de deixar
sense traduir, és una errada que estigui disponible per a traduir, o
comunicaré a upstream (o, alternativament, que em confirmin que el podem
traduir).

Repassaré el fitxer amb cura aquesta nit.

He vist que la pàgina:

> http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/OpenOffice.org/Funcions_OOo
>
> En algun moment caldria canviar-li el nom al document ja que és part del
> projecte LibreOffice ara.

Animeu-vos a proposar traduccions de les funcions noves, :)

Just aquesta tarda he demanat permisos a l'espai de noms principal del wiki
per a poder canviar el nom a aquesta pàgina i d'altres, :)