[LibreOffice] Errada a la documentació del LibreOffice

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic des 18 19:03:27 CET 2013

El 18/12/2013 15:52, Joan Montané ha escrit:

> El dia 18/12/2013 15.42, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> va escriure:
>  >
>  >
>  > Hola Joan,
>  >
>  > Estic treballant amb proves d'extracció terminològica i m'apareixen
> coses molt curioses :)
>  >
>  > Hi ha poques, si hi hagués moltes faria una cosa més sistematitzada.
>  >
> OK, tot el que vegis del LibreOffice ves-ho comunicant aquí, gràcies!

D'acord!

> Sobre l'extracció terminològica, m'encanta la idea que ens veiem forçats
> a aplicar les pròpies recomanacions (o recomanar el que apliquem). Només
> hi veig una petita pèrdua. Amb el recull generat automàticament, no
> tindrem les categories gramaticals, oi?

Es poden tenir, és una qüestió de com importants són i quan temps volen
invertir-hi. En les properes hores obriré el fil a la llista recursos
per parlar de les proves que estic fent en aquest àrea. Comente-m'ho allà.