[LibreOffice] Errada a la documentació del LibreOffice

Joan Montané joan a montane.cat
dic des 18 15:52:43 CET 2013

El dia 18/12/2013 15.42, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure:

> Hola Joan,
>
> Estic treballant amb proves d'extracció terminològica i m'apareixen coses
molt curioses :)

> Hi ha poques, si hi hagués moltes faria una cosa més sistematitzada.

OK, tot el que vegis del LibreOffice ves-ho comunicant aquí, gràcies!

Sobre l'extracció terminològica, m'encanta la idea que ens veiem forçats a
aplicar les pròpies recomanacions (o recomanar el que apliquem). Només hi
veig una petita pèrdua. Amb el recull generat automàticament, no tindrem
les categories gramaticals, oi?

Joan Montané

Enviat des del mòbil. Disculpeu la brevetat i faltes d'ortografia.