[LibreOffice] Errada a la documentació del LibreOffice

Joan Montané joan a montane.cat
dim des 17 14:46:24 CET 2013

El dia 17 desembre de 2013 14.39, Benny Beat <bennybeat a gmail.com> ha
escrit:

> ... Espero que nosaltres primers; si han estat ells els primers, llavors
> podrien sospitar que en comptes de traduir directament de l'anglès ho fem
> de l'espanyol... ;)

Tinc el Pootle configurat per a que em mostri anglès (òbviament), francès,
gallec i espanyol. Així em vaig una idea del que fan altres llengües
romàniques.

En fi... espero no haver estat jo... no tinc un bon nivell d'anglès,
d'acord, però fins aquí encara hi arribo, ;)