[LibreOffice] LibreOffice 4.2

Joan Montané joan a montane.cat
dic des 11 13:40:15 CET 2013

Gràcies per les proves Pau, et comento.

El dia 11 de desembre de 2013 12.38, Pau Sellés i Garcia <
pau.selles a josoc.cat> ha escrit:

>  2.- En un Mac OS:
> a.- el paquet valencià s'instal·la bé?
>
> L'instal·lador "sembla" funcionar bé. No obstant això, com pots veure a la
> imatge 1, amb l'instal·lador del paquet de llengua apareix una aplicació
> que no funciona (i que no tinc ni idea quina utilitat pot tenir. Una vegada
> instal·lat i reiniciat el LibreOffice, el programa apareix en valencià.

OK. No pateixo per l'aplicació aquesta.

>   b.- el LibreOffice apareix en valencià?
>
> Si, és comprova clarament al menú on diu "Ix del LibreOffice".
>
>  c.- hi ha correcció ortogràfica en un text definit en valència? si n'hi
> ha segurament serà en català general.
>
> De moment, no hi ha correcció ortogràfica.

D'acord. Ja em lliga.  Mateix comportament que tinc a Windows.

>  d.- quina és la llengua predeterminada del document? (apareix en la
> barra d'estat, en la part inferior del LibreOffice)
>
> De manera "predeterminada", català, però pots passar-la a català
> (valencià) sense cap problema. No sé si és un problema de configuració com
> el cas anterior, o bé un problema de desenvolupant.

Una pregunta, quin locale (o locales) tens el Mac de proves? si en tens més
d'un, en quin ordre?

> Un altre comentari. La versió instal·lada és a 32 bits però hi ha una
> versió de desenvolupament de 64 bits, sense opcions de paquets de llengua.
> Això és normal?

Està previst que la versió 64 bits tingui paquets de llengua, però encara
no s'han compilat.