[LibreOffice] Novetats del LibreOffice 4.1.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dis ago 3 00:14:34 CEST 2013

Al 02/08/13 21:04, En/na Joan Montané ha escrit:
> Tornant al tema original,
>
> l'última versió no dóna suport per a Mac PPC. Cert. Com tots els
> projectes multiplataforma que van endavant, arriba un moment que cal
> adoptar noves plataformes i altres vegades cal abandonar alguna de
> vella. S'està treballant en una versió d'Android, per exemple. Estic
> segur que els usuaris amb Mac PPC no els hi agradarà haver perdut
> accés a les últimes versions del LibreOffice (i també a l'AOO), però
> el nombre d'usuaris amb aquesta tecnologia es va reduint i estic segur
> que a l'equip de desenvolupament ha costat prendre aquesta decissió.
O no. Com ja he comentat, el mateix va passar a can Mozilla i la reacció
va ser crear un projecte que sí suporta aquesta plataforma (i que té
versió en castellà).