[LibreOffice] Novetats del LibreOffice 4.1.

Joan Montané joan a montane.cat
div ago 2 21:04:37 CEST 2013

Tornant al tema original,

l'última versió no dóna suport per a Mac PPC. Cert. Com tots els projectes
multiplataforma que van endavant, arriba un moment que cal adoptar noves
plataformes i altres vegades cal abandonar alguna de vella. S'està
treballant en una versió d'Android, per exemple. Estic segur que els
usuaris amb Mac PPC no els hi agradarà haver perdut accés a les últimes
versions del LibreOffice (i també a l'AOO), però el nombre d'usuaris amb
aquesta tecnologia es va reduint i estic segur que a l'equip de
desenvolupament ha costat prendre aquesta decissió.