[LibreOffice] Novetats del LibreOffice 4.1.

Jordi Mallach jordi a sindominio.net
div ago 2 11:33:02 CEST 2013

El dv 02 de 08 de 2013 a les 10:50 +0200, en/na Pau Sellés i Garcia va
escriure:
> Al 02/08/13 10:46, En/na Jordi Mallach ha escrit:

> No, The Document Foundation

Ah, no és una empresa.

> No pots instal·lar versions noves del sistema operatiu des del 28
> d'agost de 2009. Les aplicacions d'Apple continuen funcionant i
> actualitzant-se a PowerPC encara, entre elles iWork.

Ja, però sobre un sistema operatiu no suportat, aka sense
actualitzacions de seguretat, no? No sembla la plataforma més segura.

Dit això, és com si ens queixem que Firefox no funcione en Windows 2000,
perquè hi ha 100.000 PC en Vietnam que no van actualitzar a Windows 2003
o XP SP3. Les plataformes no suportades són això, no suportades, i
continuar mantenint-les no és de bades en termes d'enginyeria: haver de
suportar toolchains molt antics, tindre maquinari disponible per fer
builds oficials, fer front a bugs sobre plataformes que ningú a l'equip
empra o té accés, etc...

tl;dr: si Apple ha abandonat PowerPC, perquè no ho hauria de fer una
fundació sense ànim de lucre com la TDL, o Mozilla? (Firefox no suporta
OS X 10.5 des de FF 16; Chrome des de Chrome 21, etc.; la qual cosa vol
dir que no hi ha navegadors suportats, és a dir, segurs, per a aquest
SO).

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi a sindominio.net     jordi a debian.org     http://www.sindominio.net/