[LibreOffice] Novetats del LibreOffice 4.1.

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
div ago 2 10:50:25 CEST 2013

Al 02/08/13 10:46, En/na Jordi Mallach ha escrit:
> El dg 28 de 07 de 2013 a les 11:00 +0200, en/na Pau Sellés i Garcia va
> escriure:

> Quina empresa? Apple?
No, The Document Foundation

> Quant fa que l'OS X no està suportat en PowerPC?
No pots instal·lar versions noves del sistema operatiu des del 28
d'agost de 2009. Les aplicacions d'Apple continuen funcionant i
actualitzant-se a PowerPC encara, entre elles iWork.

--
Una salutació,