[OpenOffice] LibreOffice 4.0

Joan Montané joan a montane.cat
dic nov 28 22:46:00 CET 2012

El 28 de novembre de 2012 22:38, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit:

> Hola,
>
> El 28 de novembre de 2012 21:27, Joan Montané <joan a montane.cat> ha
> escrit:

> Què vols dir exactament?

Per mirar les cadenes dubtoses (fuzzies) per mi és útil, a més de tenir
l'original anglès, la traducció valenciana. La gran majoria de fuzzies
s'han acceptar i prou, però de tant en tant, hi ha algun nyap que cal
corregir. I tenir la traducció valenciana m'ajuda. El que faig es afegir-la
al meu perfil per a que me la mostri, juntament amb la cadena anglesa. Per
això et deia que no toquis (de moment) l'ajuda del LibO 4.0, fins que
haguem repassat els fuzzies.

No se si m'explicat, però el cas és que fins que no revisem l'ajuda, no
importis la versió valenciana, :)

Joan Montané