[OpenOffice] LibreOffice 4.0

dic nov 28 15:32:22 CET 2012

Fill de Pootle!
En fi, són misteris que possiblement no acabarem d'esbrinar. Haurem de
treballar amb el que tenim.

Comparant els .po d'abans i després de la importació (per sobre, no
exhaustivament), veig que els canvis que vaig fer s'han importat
correctament.

Anem mirant les fuzzies, doncs.

Millor anar-ho fent dins del mateix Pootle (en lloc de baixar-se els
fitxers) perquè així podem "tocar" els fitxers simultàniament.

Al 28/11/2012 14:19, En/na Joan Montané ha escrit: