[OpenOffice] LibreOffice 4.0

Joan Montané joan a montane.cat
dic nov 28 14:19:20 CET 2012

Bon dia,

a veure... bones i males notícies.

Primer les bones. Tanquem la traducció de la branca 3.6 i iniciem la branca
4.0. Ahir es fa fer la reimportació de l'ajuda de la 3.6 a la 4.0.

Les dolentes? No sabem perquè (ni jo ni l'Andras) però ens han aparegut un
munt de cadenes com a suggeriments a l'ajuda 4.0. La situació actual, a
l'ajuda, és:
~18.500 mots fuzzies
~  6.000 mots pendents de traduir

La majoria de fuzzies sembla que es poden acceptar tranquil·lament.... però
no tots!!!

Aleshores, @Serratosa, pots mirar que les correccions que fas fer a la 3.6
hi són ara a la 4.0, el tema de l'article he fet una ullada i sembla que
està tot correcte.

L'Andras no m'ha aportat cap solució, per tant... aniré revisant els
fuzzies i anar fent... :((