[OpenOffice] LibreOffice 4.0

Joan Montané joan a montane.cat
dic nov 21 20:42:50 CET 2012

El 21 de novembre de 2012 18:59, Jordi Serratosa
<jordis.lists a gmail.com>ha escrit:

> Ep!
> Opció A!!
> Però no sé per on agafar-ho... Vam quedar que per a l'ajuda, partiríem de
> la traducció de l'ooo i acabaríem de traduir el q quedi, però no acabo de
> saber com fer-ho...
>
> Jo estic igual :(((( però o ho fem aquests dies... o ens n'oblidem.

A veure, un possible enfocament (oblidem-nos del tema del canvi d'article
l' -> el)

Pas 0.- Ens desem una còpia de l'estat de traducció de l'ajuda 3.6 tal com
està al pootle ara. En el pitjor dels casos, sempre podrem tornar a com ho
tenim ara.

Pas 1.- Pugem la traducció de l'ajuda de l'OOo 3.4beta a la branca 3.6 del
LibreO

Pas 2a.- Si el pootle conserva l'estructura del LibO, oli en un llum. Ens
guardem l'estat del pootle per si de cas i anar al pas 3
Pas 2b.- Si el pootle no conserva l'estructura del LibO... aquí crec que no
podem fer gaire cosa més, fem un rollback. Anar al pas 99.

Pas 3.- Pujar la còpia feta al pas 0 per a aprofitar les cadenes noves ja
traduïdes.

Pas 4.- Fer el canvi de l'article.
Pas 99.- Ens oblidem d'importar l'ajuda de l'OOo 3.4beta. Recuperem la
versió feta al pas 0, :((((

Que cap idea millor?