[OpenOffice] Instal·lació desatesa de paquets d'idioma

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dij mar 8 12:29:35 CET 2012

Hola Jordi,

2012/3/7 Jordi Mas <jmas a softcatala.org>:
> Ep gent,
>
> Pel projecte Calanitzador[1], que té com objectiu automatizar la
> catalanització de programari, estem considerant incloure suport pel
> LibreOffice i l'OpenOffice.org.
>
> El que ens cal saber és:
>
> - Com es pot detectar si el LibreOffice està instal·lat i quina versió és

És un MSI normal o sigui que la millor manera és fer una query al WMI
"SELECT * FROM Win32_Product" i enumerar els resultats.
De manera menys sofisticada, enumera les claus sota:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\LibreOffice\LibreOffice

El nom de clau és la versió, després busca el valor del "Path" i
comprova que el fitxer existeixi:

El valor de HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\LibreOffice\LibreOffice\3.5\Path
és "C:\Program Files\LibreOffice 3.5\program\soffice.exe" a la meva
màquina.

> - Com detectar si el paquet d'idioma català està instal·lat

Un cop tens el path a program, busca la carpeta resources i dins de la
carpeta resources un fitxer anomenat "svxca.res", si el fitxer
existeix és que el paquet d'idioma està instal·lat.

En resum: pillar el path de la clau del registre i convertir-lo de
"C:\Program Files\LibreOffice 3.5\program\soffice.exe" a ""C:\Program
Files\LibreOffice 3.5\resources\svxca,res"" i fer un stat del fitxer.

> - Com detectar si els correctors estan instal·lats

Busca l'existència de la carpeta "C:\Program Files\LibreOffice
3.5\share\extensions\dict-ca" a través del path anterior.

> Si un usuari té un LibreOffice en espanyol, entenc que recomanem instal·lar
> el paquet d'idioma catala que inclou correctors. És correcte?

No hi ha paquet d'idioma. L'instal·lació estàndard inclou ja els
correctors de tots els idiomes.

> Es pot instal·lar de forma desatesa un paquet d'idioma?

El LibreOffice no té paquet d'idioma.

--
Jesús Corrius <jesus a softcatala.org>