[OpenOffice] Instal·lació desatesa de paquets d'idioma

Joan Montané joan a montane.cat
dij mar 8 11:47:10 CET 2012

Hola Jordi,

no et puc respondre cap de les preguntes que fas, :(
Qui t'ho podrà dir millor és el Jesús.
La de saber si el paquet d'idioma porta els correctors... estic
intentant baixar el paquet de l'OOo 3.3 per esbrinar-lo, però el
servidor va leeeeent i em fa time-out a mitja baixada. Per al LibO,
crec que no hi ha paquets de llengua.

Una cosa relacionada, mirant aquesta adreça [1]

He creat un parell d'extensions, per a OOo 3.3 i superior, i
LibreOffice, que forcen la interfície en català [2] o en valencià [3].
Les extensions tenen el mateix identificador, de manera que només pots
tenir-ne una instal·lada alhora. El que fan és forçar la llengua de la
interfície i si els fitxers d'idioma *ja es troben instal·lats*, la
interfície apareixerà en català (o valencià). Això és útil per a no
dependre de les opcions regionals del sistema. És equivalent a que
l'usuari vagi a Eines->Configuració->Llengua" i forci una idioma per a
la interfície, però la "gràcia" és que en teoria és per a tots els
usuaris, i que en desinstal·lar l'extensió, torna a l'opció que hi
havia.

Si creus que pot ser útil per al Catalanitzador, podem mirar de fer
una cosa més "seriosa", ara mateix és una prova de concepte, només les
he fet provat amb el Libreoffice 3.5.

Quedaria pendent tot el que demanes:
detectar versió instal·lada del XYZOffice
instal·lar, si és necessari, els paquets d'idioma
instal·lar, si és necessari, els correctors.

Joan Montané

[1] http://lodahl.blogspot.com/2011/02/silent-installation-of-libreoffice-on.html
[2] http://gent.softcatala.org/~jmontane/coses/office/CatalanUI.oxt
[3] http://gent.softcatala.org/~jmontane/coses/office/Catalan-ValencianUI.oxt

El 7 de març de 2012 14:11, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: