[OpenOffice] Correccions de l'OOO al Libo 3.6 -- Fet! (només interfície - UI)

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll jul 30 11:21:16 CEST 2012

Hola,

Ja he actualitzat i pujat les cadenes de la interfície i l'ajuda de la
variant valenciana.

Salut,

Pau

El 29 de juliol de 2012 22:35, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: