[OpenOffice] Correccions de l'OOO al Libo 3.6 -- Fet! (només interfície - UI)

Joan Montané joan a montane.cat
diu jul 29 22:35:46 CEST 2012

El 28 de juliol de 2012 1:08, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com>
ha escrit:
> Ep
> He fet una sessió olímpica (olímpicaaaa? festival del humor) i he acabat
> d'introduir les correccions de l'OOO al Libreoffice.
> Els fitxers corregits ja estan pujat al Pootle.

Pau, com ho tens per aplicar les millores a la traducció en valencià?

Ara estic mirant que han fet una RC4, potser encara entrem a la 3.6?
No ho crec.. però per demanar, :)