[OpenOffice] LibreOffice 3.6.0 RC2

dll jul 23 16:39:23 CEST 2012

Al 23/07/2012 13:04, En/na Joan Montané ha escrit:
> El 23 de juliol de 2012 12:10, Toni Hermoso Pulido
> <toniher a softcatala.cat> ha escrit:

> Sí, cal fer-ho, però la idea és/era esperar la revisió d'en Serratosa
> al català general.
>
> Per a la 3.6.0 fem tard, la 3.6.1 està prevista a finals d'agost. Crec
> que és la versió que hem de promocionar més, per diversos factors:
>
> Tindrem la revisió feta.
> Tindrem la versió en valencià completa.
> Bugs de la 3.6.0 corregits
> Coincidirà amb la tornada de vacances ==> Màxima repercussió
>

> Jordis: veig que dissabte vas pujar, suposo que encara queda teca, oi?

> [...]
Ep
Divendres i dissabte vaig continuar la sessió de correccions i vaig
pujar un reguitzell més de fitxers.
Encara em queda un parell més de sessions, estimo.
De moment, he passat per 194 fitxers (de 279).

Com comenta el Joan, jo ja no espero que les correccions puguin entrar
per a la 3.6.0 final, sinó que en tot cas, per a la 6.3.1, que entenc
que és la versió per al públic general. La prioritat, doncs, és que les
correccions estiguin enllestides per la 6.3.1.

Quant a la versió en valencià, el més recomanable és esperar que la
versió catalana estigui enllestida (per no generar esforços en va). Si
no es vol esperar, doncs es poden valencianitzar les cadenes que hi ha
al pootle (català) en qualsevol moment (sempre tenint en compte que
caldrà tornar-ho a fer quan acabi d'entrar les correccions a la versió
catalana).

A veure si aquesta setmana puc deixar-ho enllestit.

salut
jordi s