[OpenOffice] No toqueu els .po del Pootle del Libreoffice

dll jul 16 01:08:49 CEST 2012

Al 15/07/2012 22:51, En/na Joan Montané ha escrit:
> El 15 de juliol de 2012 17:25, Jordi Serratosa
> <jordis.lists a gmail.com> ha escrit:
>>

> Jordi, podem ajudar d'alguna manera?
Ep
Sessió de correccions acabada per avui...
Ja he pujat els fitxers que he tocat.
130 fitxers "unificats" (de 279). Nari nant.

Joan: crec que en un parell de sessions més, m'ho trec de sobre, tranquil.

Anem tard per a la 3.6? Se sap quan hi ha l'string freeze per a les
traduccions?