[OpenOffice] Noves funcions al LibreOffice Calc 3.5 (o potser abans)

diu jul 15 22:45:21 CEST 2012

Ep
Perdoneu que ressusciti un missatge tan antic, però m'hi estic trobant
ara mateix en la correcció.

Atès que:
- El LibreOffice té una opció per utilitzar les funcions directament en
anglès, o sigui que no és problema traduir-les.
- Tant a l'OOO com al Libo, les més de 300 funcions que té el Calc
sempre s'han traduït
- Al Calc ja existeix una funció que es diu "AND" i una altra que es diu
"OR", traduïdes com "I" i "O" respectivament

Crec que convindria també traduir aquestes noves funcions que apuntava
el Joan.
La traducció que proposava em sembla correcta:
BITAND    -> IBIT
BITOR     -> OBIT
BITXOR    -> OEXBIT
BITRSHIFT -> DESPDREBIT
BITLSHIFT -> DESPES*_Q_*BIT (aquí hi correspondria una Q i no una C)

Així doncs, tradueixo els noms de funcions anteriors i ho documento al Wiki.

Com ho veieu?

Al 24/02/2012 20:26, En/na Joan Montané ha escrit: