[OpenOffice] No toqueu els .po del Pootle del Libreoffice

Joan Montané joan a montane.cat
div jul 6 16:51:47 CEST 2012

El 5 de juliol de 2012 23:29, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com>
ha escrit:
> Ep
> Aquests dies (a partir d'avui) intentaré anar incorporant al LibreOffice 3.6
> les correccions lingüístiques que vaig fer per a l'OpenOffice.
> Si us plau, no toqueu els fitxers .po del Pootle del Libreoffice (de la part
> de IU), ja que es podrien perdre les modificacions.
>
> Gràcies!
> salut
> jordi s

D'acord, no tocaré res, fins que ens informis, :)

Només una coseta. Finalment, si no ha passat res estrany, les cadenes
del LibreOffice on apareix OpenOffice.org, ja tenen l'artrcle "l'" bén
posat. Hem refereixo al diferents tipus de fitxer que apareixen al
menú "Anomena i desa...".

Salut!!!