[OpenOffice] Resum de OpenOffice, vol 52, número 10

Ramon Plana rplana a ati.es
diu feb 26 21:58:03 CET 2012

Hola, Joan

Jo les deixaria en versió original per raons pràctiques. Traduir les
paraules-clau porta més problemes que avantatges i complica l'ús als que
treballem en més d'una llengua.

Ramon Plana

Al 25/02/12 12:00, En/na openoffice-request a llistes.softcatala.org ha
escrit: