[OpenOffice] Teclat català i LibreOffice

Joan Montané joan a montane.cat
dim ago 28 10:57:18 CEST 2012

El 28 d’agost de 2012 9:49, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:
> En/na Joan Montané ha escrit:

> Jo el LlibreOffice i l'OpenOffice són les úniques aplicacions que conec.
>
> La millor solució és tenir els noms de les tecles com a cadenes a traduir,
> com fan la majoria d'aplicacions.

ja ja, només falta trobar un desenvolupador del LibreOO que vulgui
dedicar el seu temps a solucionar-ho.

De fet, encara no he obert el bug, he escrit un correu a la llista de
l10n del LibreOffice, i l'única resposta és d'algú que ho veu
diferent.Segons ell, el nom de les tecles han de ser el que hi ha
escrit al teclat, i s'han d'agafar el SO, :(

Seguiré informant.