[OpenOffice] Ajuda de LibreOffice 3.5.x

dim abr 17 14:01:08 CEST 2012

Al 17/04/2012 13:57, En/na Jordi Serratosa ha escrit:
> Al 17/04/2012 13:49, En/na Joan Montané ha escrit:

> A mi m'amoïnen les dues coses: tant la UI com l'ajuda.
> Per les xifres que em dius de l'ajuda, és molt possible que sigui el
> cas que comentava al missatge anterior.

Ep, me n'oblidava. Els enllaços a les versions finals de l'OOO 3.4:
UI:
<http://dl.dropbox.com/u/1426413/openoffice_org-ca%202011-04-26%20-%20FINAL%20per%203.4.zip>
AJUDA:
<http://dl.dropbox.com/u/1426413/helpcontent2-ca%202011-04-26%20-%20FINAL%20per%203.4.zip>