[OpenOffice] Una millor versió de Windows del LibreOffice

Pau Iranzo paulists a gmail.com
div oct 7 16:53:36 CEST 2011

Jo provaria de millorar l'experiència de l'usuari.

A la feina treballem amb LibreOffice i estem realment fins als collons de
l'experiència tan nul·la que dóna:

· El recuperador de fitxers is a pain in the ass (s'engega fins i tot quan
ho vas tancar tot bé)
· Jugar amb imatges a un document és realment desagraït. Es posen com volen,
no es poden escapçar.
· STOP als menús flotants

La millor millora per al LibreOffice seria reescriure'l de nou.

SAlut!

Pau

El 7 d’octubre de 2011 16:33, Benny Beat <bennybeat a gmail.com> ha escrit: