[OpenOffice] Ordenació alfabètica en català

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
diu gen 30 23:55:30 CET 2011

Hola Joan,

M'he estat mirant la informació del locale català del LibreOffice i es
veu molt simple comparat amb idiomes semblants, o sigui que si veus
qualsevol error semblant en les eines lingüístiques (el separador de
paraules, etc.) fes-m'ho saber i ho arreglo.

El pegat que ho arregla entra al LibreOffice 3.4 segur, i fins i tot
és possible que entri a la 3.3.1 també, que ha de sortir en 15-20
dies.

Salut,