[OpenOffice] Ordenació alfabètica en català

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
diu gen 30 18:11:59 CET 2011

2011/1/27 Jesús Corrius <jesus a softcatala.org>:
> Hola Joan,

> Molt ben explicat. Si us plau, omple un informe d'error al freedesktop
> i jo me n'ocupo.
>
> Aquest cap de setmana haig de dedicar unes quantes hores a
> l'instal·lador de Windows del LibO i em puc mirar això també. Ja toca
> començar a fer que el LibO vagi millor en català que l'OOo ;)
>
> Envia'm un enllaç a l'informe d'errors o bé posa'm com a CC en
> l'informe. El meu usuari a freedesktop és jcorrius.

Pots provar aquest build i veure si el problema està correctament corregit?

http://dl.dropbox.com/u/193133/LibO_3.3.0rc2_Win_x86_install_en-US.exe

(Es tracta d'un build en anglès de la branca inestable del LibO (futur
3.4), o sigui que et recomano desinstal·lar el LibO 3.3, provar el
build, desinstal·lar el build i tornar a instal·lar el LibO 3.3. Sí,
ja sé que és un merder)

Jesús Corrius <jesus a softcatala.org>
Document Foundation founding member
Skype: jcorrius | Twitter: @jcorrius