[OpenOffice] Ordenació alfabètica en català

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dij gen 27 22:39:35 CET 2011

Hola Joan,

2011/1/27 Joan Montané <joan a montane.cat>:
> Bona nit,
>
> arran d'un correu d'un conegut que m'informava d'un ensurt tot ordenant
> paraules, he recordat [1] que hi ha un petit vell problema amb l'ordenació
> alfabètica en català a l'OOo, i també al LibreOffice. Resulta que tracta les
> cadenes "ch" i "ll" com lletres independents, entre la c i la d i la l i la
> m, respectivament (com antigament es feia en castellà). La ela geminada
> l'ordena correctament.
>
> Si no recordo malament, això depenia de la lliberia ICU. A la versió 4.6 la
> [...]

Molt ben explicat. Si us plau, omple un informe d'error al freedesktop
i jo me n'ocupo.

Aquest cap de setmana haig de dedicar unes quantes hores a
l'instal·lador de Windows del LibO i em puc mirar això també. Ja toca
començar a fer que el LibO vagi millor en català que l'OOo ;)

Envia'm un enllaç a l'informe d'errors o bé posa'm com a CC en
l'informe. El meu usuari a freedesktop és jcorrius.

Jesús Corrius <jesus a softcatala.org>
Document Foundation founding member
Skype: jcorrius | Twitter: @jcorrius