[OpenOffice] OpenOffice.org 3.3 - PLS approve and request language versions

dij gen 27 23:24:28 CET 2011

Hola a tothom.

Tal com diu el missatge de la Rafaela que ha reenviat el Pau, sembla que
la versió final de Openoffice.org 3.3 serà el build corresponent a
l'RC10 (ja era hora!)
Ara toca provar els builds i paquets d'idiomes per a les diferents
plataformes i aprovar-los per a la distribució. Donen fins el 10 de febrer.
Els builds per provar són a:
<http://download.openoffice.org/all_rc.html#untested-full>
(els que hi ha a la fila "Catalan")

Sobre les proves que s'han de fer, son les bàsiques: En diuen un "Sanity
check" i té 25 passos o "testcases".
Per si algú vol col·laborar-hi, adjunto un fitxer HTML amb els 25
testcases que cal provar. Val a dir que alguns passos estan una mica
desfasats. Les instruccions de cada testcase estan sota la columna
"Step". "Expected Result" és el resultat que s'hauria d'obtenir.
En alguns passos, diuen que s'obri un fitxer d'exemple en la llengua
corresponent i ofereixen alguns enllaços per diferents llengües. Podeu
fer la prova amb els fitxers espanyols o francesos, com vulgueu.

Jo puc provar WinXP, Win7, Linux 32-bit (deb), Linux 64-bit (deb) i
Mac OS PowerPC.
Òbviament, aniria bé que hi hagués més gent provant tant les plataformes
que menciono com los que no (els rpm, Mac OS Intel i Solaris)

Sobra dir que ho feu sota la vostra responsabilitat (si us peta tot, a
mi no em mireu ;-)

Si us plau, si feu alguna prova d'algun build, digueu-ho aquí a la llista...
Si teniu algun problema, també.

Tot i el "boom" del nounat LibreOffice, crec que si s'ha arribat fins
aquí amb l'Openoffice.org i amb tots els esforços que s'hi han dedicat
per aquesta versió, seria una ximpleria no fer aquest pas final.

salut
jordi s

El 26/01/2011 17:44, en/na Pau Iranzo ha escrit: