[OpenOffice] OpenOffice.org en valencià

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dll gen 24 16:37:04 CET 2011

Hola,

Alguna cosa rara ha passat a ca l'OpenOffice.org. Durant mesos, la
traducció valenciana de l'OOo no ha estat actualitzada de cap manera.
L'última càrrega d'una traducció la vaig fer jo mateix, que
misteriosament tinc permisos per acceptar i pujar traduccions.

Total, que m'he fet el remoló i he preguntat que què passava i que si
no hi havia ningú, que jo podia ocupar-me.

Sembla que m'han donat permís. De tota manera, desconfie. No crec que
siga tan fàcil i tampoc no voldria cagar-la amb la gent de l'OOo
confonent-los amb el problema aquest. Miraré de contactar directament
amb el noi mexicà que va demanar inicialment la traducció valenciana.

Salut,

Pau