[OpenOffice] Fwd: [libreoffice-l10n] Translations from Pootle pushed to git (for 3.4 beta3), bugs to fix

dim abr 26 13:17:12 CEST 2011

El 26/04/2011 08:17, en/na Joan Montané ha escrit:
> Bon dia,
>
> si no ho vaig entendre malament, només per a la versió 3.3 del LibO
> tenia un fitxer apart al pootle amb les cadenes diferents de l'OOo, el
> "gros" de les traduccions s'agafaven (en passat) del pootle de l'OOo
> [1]. A partir de la versió 3.4 ja no s'agafen les traduccions de l'OOo
> [1] , al pootle de la Document Foundation [2] es troben totes les
> cades, i del git s'envien les cadenes al pootle [2] (de TDF) i del
> pootle [2] ( de TDF) cap al git, sense agafar res del pootle [1] (de
> l'OOo).

> [...]
Em sembla recordar d'alguna comunicació amb el Jesús, que el LibO encara
agafa les traduccions de l'OOo per a aquesta versió 3.4.
Però potser el Jesús ho podria confirmar millor...?