[OpenOffice] Fwd: [libreoffice-l10n] Translations from Pootle pushed to git (for 3.4 beta3), bugs to fix

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dim abr 26 08:30:05 CEST 2011

El 26 d’abril de 2011 8:17, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:
> Bon dia,
>
> si no ho vaig entendre malament, només per a la versió 3.3 del LibO
> tenia un fitxer apart al pootle amb les cadenes diferents de l'OOo, el
> "gros" de les traduccions s'agafaven (en passat) del pootle de l'OOo
> [1]. A partir de la versió 3.4 ja no s'agafen les traduccions de l'OOo
> [1] , al pootle de la Document Foundation [2] es troben totes les
> cades, i del git s'envien les cadenes al pootle [2] (de TDF) i del
> pootle [2] ( de TDF) cap al git, sense agafar res del pootle [1] (de
> l'OOo).

Vaja. Doncs no ho vaig llegir :S

Vist això:

Sembla que l'OOo 3.4 serà l'última versió d'Oracle i ara trigarem un
temps en veure coses noves.

El LibO sembla que va avançant i probablement a partir d'ara hauríem
de passar a traduir directament al LibO.

La versió 3.4 del LibO tindrà moltes cadenes sense traduir...

A vore si s'arreglen les coses, perquè no pot ser que el Jordi S.
s'estiga matant d'aquesta manera. De tota manera, l'OpenOffice.org
continua sent el programa més baixat i el LibreOffice continua sent
residual (a nivell d'ús, vull dir).