[OpenOffice] Fwd: [libreoffice-l10n] Translations from Pootle pushed to git (for 3.4 beta3), bugs to fix

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dim abr 26 07:18:25 CEST 2011

El 26 d’abril de 2011 4:02, Jordi Serratosa <jordis.lists a gmail.com> ha escrit:

> Pau: quan vulguis ja pots fer l'adaptació de l'OOo per al valencià. Pensa
> que hi ha temps fins el 27, o sia que no val a badar ;-)
>
> Per al LibO, tal com us comentava abans, no sé realment quin és el
> procediment.
>
> salut
> jordi s

Caldria deduir que allò que corregeixes directament a l'OOo es passa
directament al LibO. Però no em queda clar.

Ja he fet totes les adaptacions.

Salut!

Pau