[OpenOffice] Correció del fitxer del LibreOffice

Carles Ferrando Garcia carles.ferrando a gmail.com
dll oct 25 16:20:42 CEST 2010

On Sun, 24 Oct 2010 11:09:56 +0200
Jordi Mallach <jordi a sindominio.net> wrote:

> Savi,

> Hehe, un hacker de veritat, i no de tres al cuarto com tu, hauria fet dos
> commits. Però jo tb t'estime, i per a entrar en la glòria infinita del LO,
> em tocarà fer alguna cosa més, perquè feina hi ha de sobra. :)

Si et plau Jesus posa com autor de la traducció a Jordi Mallach sense dubtar-ho ni un moment. Soc jo qui apren coses cada dia que faig una traducció o me'n reviseu una enviada.

Salut i que apunten molt valencians/catalans a la llista de LibreOffice per fer traduccions.

--
Carles.