[OpenOffice] Correció del fitxer del LibreOffice

Jordi Mallach jordi a sindominio.net
diu oct 24 11:09:56 CEST 2010

Savi,

On Sun, Oct 24, 2010 at 12:43:51AM +0200, Jesús Corrius wrote:
> He pujat els canvis. Em semblen prou bé i si hi ha cap error o cosa
> millorable, ho arreglem i ja està. El fet de tenir accés directe al
> codi ens permet oblidar-nos una mica de les deadlines que sempre han
> estat la nostra creu en el projecte OpenOffice.org.

Sí, això és de puta mare.

Estaria bé que poguereu comentar dels 3 casos que no ho tenia clar, i
estan marcats amb "jm".

> http://cgit.freedesktop.org/libreoffice/build/commit/?id=e175d7e27ac94258e8531c2869460f4ca1c6848c
>
> És una llàstima que el git només deixi posar un autor dels canvis,
> però ja saps que jo t'estimo molt i et compensaré d'alguna manera en
> el futur.

Hehe, un hacker de veritat, i no de tres al cuarto com tu, hauria fet dos
commits. Però jo tb t'estime, i per a entrar en la glòria infinita del LO,
em tocarà fer alguna cosa més, perquè feina hi ha de sobra. :)

> Per cert, no sé si és molt políticament correcte que jo vagi enviant
> missatges a una llista que es diu openoffice.org ;)

Si vols, li puc canviar el nom (quin?), i deixar openoffice@ com a àlias.
Així conservem els arxius.

Jordi
--