[OpenOffice] Correció del fitxer del LibreOffice

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
diu oct 24 00:43:51 CEST 2010

Hola Jordi,

2010/10/23 Jordi Mallach <jordi a sindominio.net>:
> En temps d'entrega de PACs, faig moltes, moltes coses excepte el que toca.
> Procrastinació al servei del LO!
>
> Hui he clavat el nas al Git del LO, he vist el commit d'en Jesús i
> posteriorment a l'arxiu de la llista la correcció feta per Carles.
>
> L'he agafada i he fet uns quants canvis. Com segur que desconec algunes
> coses, potser hi ha alguns canvis que són erronis. He corregit unes
> quantes formes verbals imperatives a text d'ajuda i algunes cadenes les he
> canviat perquè crec que no s'ajustaven al missatge original.

> [...]

He pujat els canvis. Em semblen prou bé i si hi ha cap error o cosa
millorable, ho arreglem i ja està. El fet de tenir accés directe al
codi ens permet oblidar-nos una mica de les deadlines que sempre han
estat la nostra creu en el projecte OpenOffice.org.

http://cgit.freedesktop.org/libreoffice/build/commit/?id=e175d7e27ac94258e8531c2869460f4ca1c6848c

És una llàstima que el git només deixi posar un autor dels canvis,
però ja saps que jo t'estimo molt i et compensaré d'alguna manera en
el futur.

Per cert, no sé si és molt políticament correcte que jo vagi enviant
missatges a una llista que es diu openoffice.org ;)

--
Jesús Corrius <jesus a softcatala.org>
Document Foundation founding member