[OpenOffice] Dimissió d'OpenOffice.org

Ismael Fanlo ifanlo a superalumnos.net
dis oct 16 08:36:17 CEST 2010

Hola, Jesus!

El 14/10/10 23:23, Jesús Corrius escribió:
> Hola a tots,
>
> Aquest missatge és per a informar-vos que he presentat la dimissió de
> tots els meus càrrecs a OpenOffice.org. A partir d'ara ja no tinc cap
> càrrec oficial en el projecte.
>
> Han estat gairebé deu anys i la veritat és que s'ha fet força dur, però en fi.

Estic segur que ha estat una decisió difícil, però crec que estaves fins
els collons de Sun, i ara amb Oracle, encara més.

Jo encara no ho tinc clar, suposo que tiraré cap al LibreOffice (aixó
del punt-o-erra-ge dins del nom em tenia fregit).  :-P

Però l'important crec que és que sota una marca o una altra continuarem
treballant per la millor suite ofimàtica lliure!!

També espero que el fork no provoqui incompatibilitats radicals entre
els diferentes projectes.  Suposo que mentre es mantinguin fidels a
l'ODF això no és un risc.

Ismael Fanlo

*ifanlo - soluciones libres* http://ifanlo.com
- Consultoría en migraciones a software libre
- Soporte ofimático online
- E-learning
- Formación informática presencial