[OpenOffice] Ara toca provar els builds

Jesús Corrius jesus a softcatala.org
dim maig 4 11:17:27 CEST 2010

> Per cert, sobre la incoherència entre "Següent" i "Endavant" al diàleg que
> comentava en un altre missatge: No he trobat als fitxers aquesta referència
> a "Endavant". No sé d'on deu sortir...

És un problema comú. L'OpenOffice.org utilitza l'NSIS per empaquetar
l'instal·lador i aquest és un botó de l'NSIS. Jo, per generar els
builds, utilitzava una versió local de la traducció perquè em
canviaven el nom del botó al NSIS o a l'OpenOffice.org cada dos per
tres, tot i que jo havia deixat clar que no s'havia de canviar.

Et diria que s'hauria d'actualitzar la traducció del NSIS, però
l'experiència em diu que d'aquí a poc tornarant a canviar el nom del
botó per a quasevol altra cosa.

Jesús Corrius
http://www.corrius.org