[OpenOffice] Ara toca provar els builds

dim maig 4 10:12:29 CEST 2010

Ep
A la llista de l'ooo, em diuen que obri un bug i que hi adjunti els .po
modificats. Diuen que intentaran incloure'ls de cara a la Release
Candidate, però que no prometen res.
Ja que els canvis estan fets i que no demanen que generem nosaltres
l'SDF, obriré el bug per veure si els poden incorporar.
Si hi entren, bé; si no, també.

Per cert, sobre la incoherència entre "Següent" i "Endavant" al diàleg
que comentava en un altre missatge: No he trobat als fitxers aquesta
referència a "Endavant". No sé d'on deu sortir...

salut
jordi s

El 03/05/2010 20:05, en/na Jesús Corrius ha escrit: