[OpenOffice] Arranjament?

Samuel Gómez fuljencio a gmail.com
dll mar 15 10:52:40 CET 2010

Ja que ho mentes, a mi em sembla fatal.

"Arranjament" és un mot del segle III abans de crist (evidentment m'ho
acabo de inventar) que pel bé del futur de la llengua catalana
s'hauria d'eliminar de tota interfície d'usuari.

Ho entenc como a una pura qüestió d'accessibilitat. "Arranjament" és
difícil d'entendre i per això s'hauria de fer servir una altra
paraula.

--
"Make sure that Office documents very well depends on PROPRIETARY IE
capabilities."