[OpenOffice] Ja tenim al pootle les cadenes de la pàgina d'extensions

Samuel Gómez fuljencio a gmail.com
dij jun 17 18:23:40 CEST 2010

ok. estic fent servir imperatiu excepte per a les accions que fa
l'usuari en comptes del sistema.

p.ex:
Contact extension owner
he ficat
Contactar amb el propietari de l'extensió
perquè qui "contacta" és l'usuari; no el sistema.

crec que té sentit no? es com que no li pots dir al sistema que
"contacti" *ell*. qui contacta ets *tu*.

--
"Make sure that Office documents very well depends on PROPRIETARY IE
capabilities."