[OpenOffice] Ja tenim al pootle les cadenes de la pàgina d'extensions

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dij jun 17 18:09:40 CEST 2010

... M'imagino que es erfereixen a la Interfície d'usuari (UI), i no serà res
de traducció a l'ajuda... A veure si puc fer un cop de mà amb la
traducció!!!

Arreveure
Benny ^_^"

El 17 de juny de 2010 12:14, Pau Iranzo <pau a somgnu.cat> ha escrit: