[OpenOffice] Pàgina d'agraïment de l'OOo

Joan Montané joan a montane.cat
dim jun 15 00:02:47 CEST 2010

D'acord, ara ho entenc. Creia que era per temes de llenguatge no
sexista (novell/novella)

M'agrada la proposta del Jordi S. (si sou un nou usuari de l'OOo), ho
canvio i obro una issue al bugzilla.

Joan Montané

El 14 de juny de 2010 23:46, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit: