[OpenOffice] Pàgina d'agraïment de l'OOo

Joan Montané joan a montane.cat
dll jun 14 23:01:49 CEST 2010

El 14 de juny de 2010 22:54, Jesús Corrius <jesus a softcatala.org> ha escrit:
> Hola Joan,
>
> Molt bona feina. Si a tothom l'hi sembla bé, pots crear un issue i
> ajuntar-hi l'html?

I tant, primer volia que hi féssiu un cop d'ull... en algunes coses no
he fet traducció literal.

> Per motius polítics, jo treuria la paraula "novell" de la pàgina. Si
> pots utilitzar algun sinònim o canviar la frase?

Polítics? Bé, de fet també dubtava en aquest mot quan ho estava traduïnt.

Va bé "principiant" o "us esteu iniciant en l'ús"?