[OpenOffice] QA de l'OpenOffice.org 3.2

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dic gen 20 12:16:54 CET 2010

Hola Joan,

pots desapuntar-te de la llista tu mateix si no estàs interessat en
col·laborar-hi (http://llistes.softcatala.org/mailman/listinfo/openoffice)
Tanmateix, no en la traducció de la interfície o de l'ajuda oficial,
que es fa des de l'anglès, però sí hi ha la possibilitat de traduir
altres coses del castellà.
Penso en les guies de gent com n'Ismael Fanlo http://superalumnos.net/
(present a la llista). Tot i així, cal que tinguis present que cal
respectar la terminologia que es fa servir en els menús de la versió
en català i comprovar els passos de les guies en les versions en
llengua catalana. En conclusió, que passar-li el traductor a discreció
no seria una pràctica acceptable
(http://www.softcatala.org/traductor).

Cordialment.

El 20 de gener de 2010 7:40, joan <karian a iservicesmail.com> ha escrit:

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat