[OpenOffice] QA de l'OpenOffice.org 3.2

joan karian a iservicesmail.com
dic gen 20 07:40:27 CET 2010

Hola bon dia,
Quan hem vaig apuntar a la vostra tasca deuria d'estar més despistat que un
pop en un garatge, ja que els meus coneixements d'informàtica són totalment
nuls. Em sembla recordar que vaig entendre quelcom com ajudar a la
traducció, però de castellà a català.
Perdoneu i us podeu evitar trametre'm els vostres comentaris que per a mi
sonen a grec.
Cordialment
Joan Foix
----- Original Message -----
From: "Jesús Corrius" <jesus a softcatala.org>
To: "Traducció al català de l'OpenOffice.org"
<openoffice a llistes.softcatala.org>
Sent: Tuesday, January 19, 2010 7:42 PM
Subject: Re: [OpenOffice] QA de l'OpenOffice.org 3.2

Sí, només els grocs.

Crec que la llista de la home està limitada i no surten tots. Pots fer
una cerca dels builds o bé agafar-los del ftp directament.

Si vols, ja ompliré jo l'informe del TCM que diu que estan OK una
vegada els hagis provat.

El 19 de gener de 2010 19:37, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

Jesús Corrius
http://www.corrius.org