[OpenOffice] Nova voluntaria?

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div feb 12 16:26:07 CET 2010

En/na Gemma Benítez ha escrit:
> Hola, em dic Gemma i m'agradaria ajudar en tot el que pugi, no tinc
> gaire temps (treballo i estudio) però m'agrada l'OOo i la manera de
> treballar-hi. Ja em direu què puc fer i com fer-ho (la veritat es que no
> en tinc ni idea però ja m'he baixat tota la documentació de la web i ja
> me l'estic llegint). Fins aviat

Hola Gemma,

És important que comencis per llegir-te això:

http://www.softcatala.org/wiki/Traducci%C3%B3_de_l%27OpenOffice.org#Com_participar_en_la_traducci.C3.B3.3F

En concret, que et familiaritzis amb la Guia d'estil i el Recull de Termes.

O com funcionen els fitxers PO:
http://www.softcatala.org/wiki/Traducci%C3%B3_Fitxers_PO

Quan estiguis llesta t'assignem el primer fitxer i pots començar a
treballar-hi.

Jordi Mas i Hernàndez. Bloc: http://gent.softcatala.org/jmas/bloc/