[OpenOffice] Nova voluntaria?

Pau Iranzo pau a somgnu.cat
div feb 12 12:54:17 CET 2010

El dv 12 de 02 de 2010 a les 11:41 +0000, en/na Gemma Benítez va
escriure:

> Hola, em dic Gemma i m'agradaria ajudar en tot el que pugi, no tinc
> gaire temps (treballo i estudio) però m'agrada l'OOo i la manera de
> treballar-hi. Ja em direu què puc fer i com fer-ho (la veritat es que
> no en tinc ni idea però ja m'he baixat tota la documentació de la web
> i ja me l'estic llegint). Fins aviat

Hola Gemma, benvinguda!

En breu contestaran altres companys del projecte de traducció de l'OOo
per explicar-te com funciona tot això o aclarir-te dubtes que pugues
tindre després de llegir les pàgines de documentació. Has traduït algun
cop altre programari?.

Salut!

Pau